Love Is All

دلنــــوشتــه هایــی از جنــس دلتنــــــگی...

Love Is All

دلنــــوشتــه هایــی از جنــس دلتنــــــگی...

میتوانی خدای من باشی



بوسه‌هایت مسیرِ معراج است

زیر سقف خیال و خلوت و خشت

با تو گویی خدا مرا آرام

می‌برد روی دوش خود به بهشت!


با تو انگار ازل همین حالاست

با تو نقش فرشته کمرنگ ست

من که باشم در این میان که خدا

در هوای تو سخت دلتنگ است


بدنت همزمان حریق و حریر

 من از اعجاز تو خبر دارم

در تن نازکت خدا پیداست

تا ابد من به تو نظر دارم


صبر کن این تمام حرفم نیست

تو نباید دعای من باشی

از خدا خواستم  موافق بود  

می‌توانی خدای من باشی

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:19 http://badeyedel.blogsky.com

شعر عجیبیه
همایون شجریان هم خوندتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد